reklama

Anketa roka

Celkový prieskum ukázal to, čo som si aj myslela.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Takže milí čitatelia, cieľom týchto článkov aj nečlánkov bolo zistenie inteligenčnej a reakčnej spôsobilosti vás ľudí. Zistila som, že(ako som predpokladala) slovenská verejnosť je silno zmanipulovaná a zakomplexovaná, nevie samostatne rozmýšľať a hlavné je, že sa nechá odrbávať takými ,,dokonalými" inštitúciami akou je cirkev, náboženstvo a vôbec všetky bludy s tým spojené. Samozrejme česť výnimkám, tým čo súhlasili s názormi pána Alexandra Reháka, vysokoškolského profesora(ktoré som spracovala do týchto článkov, aby som videla aká bude vaša reakcia, pretože zatiaľ boli len v knižnej podobe). Citáty boli takisto spracované z jednej z jeho publikácií. No a vidíte, ja by som vám odporučila odbornú pomoc, ale aj tak si myslím, že aj na to je už prineskoro. Už vám nič nepomôže, asi len keby prišla nejaká prírodná katastrofa, ktorá by zlikvidovala všetko na Zemi, vrátane uvedomelých ľudí. Ale čo už, moje osobné potreby som naplnila, takže už nebudem zaťažovať vaše otupené mozočky s mojimi článkami. Odteraz sa môj prieskum končí. Ďakujem za pozornosť a tiež za to, že ste sa zapojili do ankety.

Monika Trnovcová

Monika Trnovcová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Študentka, čo chce vyjadriť svoj názor. Zoznam autorových rubrík:  Verejné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu